Leírás

Minden ami játék és kereke van, esetleg úszik, repül. Gyerekeknek és felnőtt gyerekeknek.

Hirdetés

 

miniq_porsche_kek2.jpg

ÚJDONSÁG!  MiniQ 1:28 4WD Porsche   -  22 900 Ft
alfa-brera3.jpg

AKCIÓ!  KYOSHO Mini-Z AWD Alfa-Romeo Brera -  47 700 Ft

mig21_italeri.jpgItaleri 1/48 MiG-21MF Fishbed      -  6 690 Ft

 

italeri_reefer.jpg

Italeri 1/24 Hűtős félpótkocsi  11390 Ft

 


miniz_datsun_z.jpgAKCIÓ! Kyosho Mini Z Nissan Fairlady 240Z      - 10 600 Ft

Totalcar RSS

Nincs megjeleníthető elem

Csatlakozz

Belsőség RSS

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Összeállt a Ferrari-garázs

2011.01.21. 16:18 Bende Tibor

Többféle garázs létezik az 1:43-as kisautókhoz, ez Matcboxnál valamivel nagyobb, élethűbb kisautók méretaránya, de ez a legszimpatikusabb, kidolgozottsága, számos parkolóhelye, na meg a lift miatt.

Nem szándékos a gyerek autóbuzivá nevelése, de valahogy így adja ki. Mindig valami autós, vagy KRESZ-es ajándékot kap, ez most karácsonykor sem történt másképp, a télikabát, a póló és a zokni mellett azért voltak szép számmal autós cuccok is. Amint ezt a garázst meglátta, egyszerűen semmi nem érdekelte, se a télikabát, se az új csizma, de még a pókemberes harisnya se, csak ez. Addiktív cucc, az egyszer biztos.

Az összerakás nem túl bonyolult. A kemény műanyagok eleinte ugyan aggasztottak, de nem lett baj. Először a használati útmutatót olvastam el, amit Péter is komoly figyelemmel kísért, úgy a harmadik másodpercben kérdezte meg, hogy mikor lesz kész. Röpke másfél nap minden elérhető szabadideje után össze is állt. A műanyagelemek, az emeletek összerakása nem túl bonyolult, szépen bepattan minden a helyére, de az extrák már több odafigyelést, és nem utolsó sorban helyet igényelnek. A csúcspont a lift felszerelése, itt minden szintre kis bepattanó fülek vannak, amik a sínt tartják, arra megy maga a kocsi, de belülről, úgyhogy szedhettem szét. A kötél és a felhúzó mechanika adja magát, ahhoz nem kell útmutató. Innentől annyival volt nehezebb a dolgom, hogy mindent úgy tudtam csak csinálni, hogy a gyerek közben liftezett.

A kocsiforgató mechanika nem túl jó, nem lehet úgy bepattintani a helyére, hogy ne essen ki időnként, mindent megpróbáltam, de beragasztani mégsem akarom. A sorompók is felmentek, a lámpa, a benzinkút is a helyére került pár perc alatt, de most jött csak az igazi nehézség, a matricázás. Egy A4 lapnyi méretű matricát kapunk, ez a karmikus büntetésem a múltkori Renault elszabotálása miatt. Még a bójákon lévő csíkozás is matrica. Dermesztő, nem egyet el is rontottam közülük, de ami mindben közös: ferde lett.

Van még hová fejlődni a manuális képességekben, az biztos, de a gyerek úgy belelkesült, hogy azóta már cipősdoboz-garázs is épült. Erről legközelebb, addig is nézegessék a galériát, a folyamat ott követhető végig.

11 komment

Címkék: makett garázs bburago összerakás

A bejegyzés trackback címe:

https://kisauto.blog.hu/api/trackback/id/tr92603021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balu az Alfás 2011.01.21. 21:42:23

Hogy engedték be azt az R8-ast ? ? ?

Ez egy Ferrari garázs, nem ? :D

Leadfoot 2011.01.21. 22:19:21

Nekem is volt valami hasonló, csak kicsit egyszerűbb. Esso autószerviz és garázs, abban is volt lift, de csak egy emeletes volt. Imádtam, de a lefelé vezető kanyar nem gyerekbarát módon volt megoldva, és nagyon gyorsan letört. Aztán faterom barkácsolhatta rendszeresen.

Még most is megvan a cucc, itt van bent a szekrényben, de a kanyar már rég elveszett.

GyLovag 2011.01.22. 12:52:10

A gyerekem most lesz 16 hónapos. Egyenlőre van egy 1:24-es Minije ami szirénázik, meg pár kisautó.
Már látom milyen csúnya végem lesz.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2011.01.22. 12:53:57

Korbban magam is 1/43-as Buragókat gyűjtöttem, mielőtt a Matchbox és a vele járó méretarány érája be nem szippantott. Az 1/6x-es méretarányban tényleg számtalan hasonló kiegészítő van, magam is meglepődtem, mikor megláttam az első garázst és lejtős útpályát a Buragótól. Szerintem jó irányban indult el ezzel az olasz cég, nem mellesleg a Fire szériájuk is szépen kiteljesedett, minőségben, részletességben is egyre jobbak. Garázs témában azonban nekem ez a Norev lett a kedvencem, főleg, hogy jól passzol a Matchboxokhoz is:
matchboxmemories.blogspot.com/2010/05/matchboxon-kivuliek-norev-porsche.html

megint 2011.01.22. 14:33:41

Beszökött valahogy egy R8 is

P12_dCi 2011.01.22. 15:30:46

Fú, hogy nekem mennyi 1:43-as Bburagom volt. Elő kellene keresni. Biztos vannak megkímélt állapotúak közöttük.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.01.22. 17:57:01

"Dermesztő, nem egyet el is rontottam közülük, de ami mindben közös: ferde lett."

Igen, legoban is ez a legrosszabb rész. Azzal el lehet bogarászni, h ferde se legyen, meg középre is kerüljön.

motorsport77 2011.01.22. 18:23:46

A 14 hónapos fiam is kapott egyet már, először azt hittem hogy még kicsi hozzá, de szépen tologatja rajta az autókat, felpakolja legurítja.
Inkább ez mint az agyatlan japán rajzfilmek.

GyLovag 2011.01.22. 19:17:15

Szerintem én majd rászoktatom a gyerekem az infra tankokra. Az sem lesz olcsó, de remélem hosszútávú.

énjobbantudom:) 2011.01.23. 19:01:19

Hát én nem tudom...lehet hogy valakinek egy ilyen összeállítása is sikerélményt okoz, de mi lesz a következő cikkben?Négy alkatrészből álló Lego emberke összeállítása?
Tudom, gonosz vagyok :)

The Great Destroyer 2011.01.27. 18:19:48

Az én kisfiam porsche fan, most másfél évesen van neki már egy halom kisautója, de az 1:43-as burago cayenne a fő kedvenc, illetve a hasonló paraméterekkel megáldott 911 is dobogós.
süti beállítások módosítása