Leírás

Minden ami játék és kereke van, esetleg úszik, repül. Gyerekeknek és felnőtt gyerekeknek.

Hirdetés

 

miniq_porsche_kek2.jpg

ÚJDONSÁG!  MiniQ 1:28 4WD Porsche   -  22 900 Ft
alfa-brera3.jpg

AKCIÓ!  KYOSHO Mini-Z AWD Alfa-Romeo Brera -  47 700 Ft

mig21_italeri.jpgItaleri 1/48 MiG-21MF Fishbed      -  6 690 Ft

 

italeri_reefer.jpg

Italeri 1/24 Hűtős félpótkocsi  11390 Ft

 


miniz_datsun_z.jpgAKCIÓ! Kyosho Mini Z Nissan Fairlady 240Z      - 10 600 Ft

Totalcar RSS

Nincs megjeleníthető elem

Csatlakozz

Belsőség RSS

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Hat perc alatt keresni három millát, játékkal?

2012.06.01. 11:34 streetsta

Délután négykor elrajtolt az ADAC 24 órás verseny teljes mezőnye, mi egy kicsit még nézelődtünk, de öt előtt vissza kellett érnünk a gigantikus Carrera-pálya mellé. A döntő perceken belül kezdődött.

Nagyon furcsa volt a hangulat a standon, a carrerások le voltak lazulva, a hoszteszek önmaguk szórakoztatására riszáltak, a többiek hangosan nevetgélve diskuráltak, ugyanakkor valami furcsa feszültség volt a levegőben. Eleinte azt hittem, csak magamnak beszélem be, meg különben is, alig van néző, biztos csak képzelem.
Igazi vihar előtti csend a pályán
Aztán lassan mindenki megérkezett, a döntősök beálltak a pálya mellé, kezükbe vették a kontrollereket. A két német, egy osztrák és egy lengyel srác még figyelmesen végighallgatta a szpíker mondanivalóját, majd elkezdték a bemelegítő köreiket. Természetesen mindenki vadonatúj, nullkilométeres autóval indulhatott a világbajnoki címért, így fel sem merülhetett, hogy korábban sérült, rosszabbul teljesítő versenygépet kapott volna bárki.
 
Minden versenyző akkurátusan megtisztította a gumikat, ellenőrizte az áramszedőket. A négy R8-ast felállították a rajtrácsra, de nem állórajttal indult a verseny. Zöldre nekilódultak az autók, az időszámlálás viszont csak akkor indult el, amikor az adott versenyző kocsija áthaladt a rajtkapu alatt. Egyfajta repülőrajt, biza.
A döntősök felkészültek
Meglepődtem, hogyan tud ennyi ember ekkora csöndet produkálni. A közönség teljesen átérezte az esemény súlyát, nem volt hangoskodás, beszélgetés. Mindenki tudta, a négy, feszülten koncentráló srácnak ez talán életének legfontosabb hat perce. Összesen negyven kört kell megtenni, az nyer, aki a legrövidebb idő alatt ér végig.
 
A pálya mellett álló segítőkön is látszott, pattanásig feszültek, őrületesen figyelnek, hogy a lehető leghamarabb visszatehessék a pályára az esetleg kisodródott autókat. Minden másodperc számít, a nyomás nagy a pilótákon, mindenki fog hibázni, ez nem is kétséges.
 
Mindegyik versenyző más miatt érezhette magán a több tonnás nyomást. Az osztrák Markus Loth már a selejtezők alatt egészen megszállottnak tűnt, és amikor az egyik futamban a segédek késve rakták vissza a kocsiját a pályára, vérben forgó szemekkel ordított, látszott, majd’ megőrül. Kiderült, az ő apja volt négy évvel ezelőtt a világbajnok (Carrera vébét csak négyévente rendeznek), érthetően széjjelvetette a nyerni akarás: komoly dolog lenne, ha az ő neve szerepelne a Carrera Hall of Fame-ben, közvetlenül a saját apjáé alatt. Manuel Radlinger és Hans Hüttlinger és családjaik szintén komoly carrerás múlttal rendelkeznek, egyértelműen haza akarták vinni a trófeát. Jakub Kuligowski az egyetlen nem németül beszélő srác volt a döntőben, lengyelként óriási dolog lett volna lenyomni a németeket és az osztrákokat.
Carrera Kapitány és a két ruhásszekrény nagyon vigyáz a trófeára
Érdekes trükköket lehetett ellesni a versenyzőktől, méghozzá nem csak vezetési fortélyokat. Az egyiknek sárga füldugó kandikált ki a füléből, a másiknak az MP3-lejátszó fülhallgatója, így igyekeznek magukat távol tartani a külvilág történéseitől. Annyira jól összpontosítottak, hogy egészen megritkult a kisodródó autók miatti kapkodás, igaz így is volt egy kiabálás, illetve a lengyel srác részéről egy tétova elégedetlenkedés, amikor nem vették észre, hogy a kocsija már éveknek tűnő másodpercek óta fekszik a pálya mellett felborulva.

Úgy tűnik, az MP3 hallgatás a legjobb taktika: a 40 kört a Greenday-t fülében bömböltető Manuel Radlinger tette meg a legrövidebb idő alatt, második Hans Hüttlinger lett. A harmadik helyért még volt egy kis feszült csata, de végül az osztrák Markus Loth kapta a bronzérmet. Az osztrák gyereken jót mosolyogtam, a nagy pózolásban akaratán kívül kicsit miszterbeanesre vette a figurát.

 

A világbajnok, nyakában a babérkoszorúval igen boldog

Mindenesetre a szervezők rendesen megadták a módját az ünneplésnek, minden résztvevőt egyenként szólítottak a színpadra, hogy minimum egy oklevéllel ismerjék el a teljesítményüket, de a dobogósok már egy iPod Touch-csal, egy legújabb iPaddel, illetve a győztes egy tízezer eurós utazási utalvánnyal lehetett gazdagabb. Oké, komoly dolog több mint három millát keresni 383,157 másodperc alatt, de az igazi dicsőség az Arany Szabályzó birtoklása. Pontosabban, a méteres szabályzó-szobor nem kerülhet ki a Carrera kezei közül (mindkét nap két marcona őr vigyázta az épségét), a talapzaton lévő táblára felvésik a győztes nevét és a Carrera főhadiszállásán lesz kiállítva, a bajnok „csak” egy kisebb másolatot vihet haza. Persze a ceremónia csúcspontján azért a magasba emelhette az arany szobrot a Radlinger-gyerek, és ahogy kell, majdnem a saját fejére ejtette az értékes relikviát. A lemezlovas is kivette a magáét a mókából: Radlinger ünneplése alatt természetesen Greenday ordított a hangszórókból.
A gokartban Benjamin még bizonytalan volt, de profin viselkedett
A nap befejezéseként még egy közös vacsora, kis versenynézés volt hátra, majd másnap mindenki meglátogathatta a Stuck famíliát a boxutcában, aztán feszültséglevezető gokartozás következett. Azok a versenyzők, akik nagyon közel voltak a győzelemhez, talán éreztek egy kis űrt, de a többiek biztosan maradéktalanul elégedettek lehettek, a Carrerához méltó volt a rendezvény. Mi mindenesetre úgy jöttünk haza, hogy Benjamin és édesapja már a következő gyakorlóköröket rótta fejben, mert készülni kell a két év múlva következő EB-re. Én pedig azon gondolkoztam, hová is raktam a Go! pályámat. 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kisauto.blog.hu/api/trackback/id/tr454558985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko8756 2012.06.01. 20:17:19

atyaég... ekkora feneket keríteni egy ilyen bugyuta játéknak... :O
inkább RC-znének...

Kand_Úr 2012.06.01. 22:58:04

A kiscsávónak örök emlék marad! Ügyes volt.

megint 2012.06.02. 00:34:34

Egyáltalán nem bugyuta szerintem, kifejezetten jó szórakozás még felnőtt fejjel is.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.06.02. 00:51:53

@Rocko8756: Az RC közelebb áll a szívemhez, de azért egy digitális pályában látom a kihívást. Amint lehetőségem adódik rá, kipróbálom, mert komolyan mondom, egész kedvet kaptam hozzá.

bonika77 2012.06.02. 07:17:24

@streetsta: Ha ráérsz ugorj be,kész az uj,nagyobb pálya,megtuningolva, szélesítésekkel a kanyarokba,és 1:24-es autókkal!!!!!!!!!

Anti.

montiehun 2012.06.02. 15:42:24

Sziasztok!

Van egy oriási scx digitaláis autópályám és szeretném eladni.Van hozzá 10db autóm, egy szobányi pályaelemem, 7 vagy 8 kontroller, box utca, 3 trafó, stb...
Nem tudja valaki hol hirdetheném meg vagy hol tudnám eladni? Ha esetleg érdekel valakit:
20-925.28.27
süti beállítások módosítása