Egy igazi autóipari legendát így kell feldolgozni. Minőség és részletgazdagság rendben, kicsomagolás utáni első benyomások egy egzotikus gyártó modelljéről
Nem a doboza fogja eladni a japán EBBRO nevű gyártó Renault 4L kitjét, az már biztos. Nem valami látványos dizájn, alig van utalás, ami felkészítene arra, ami a fedél leemelése után vár ránk. Nem is a nyolc öntőkeret, meg a fémmaratott hűtőrács nyűgözött le. Hanem az alkatrészek minősége, az agyeldobós részletgazdagság. Meg a krómhatású vizes matricák. Én még ilyet soha nem láttam ezelőtt, ami krómfólia volt a kezemben, az mind öntapadós volt.
Amikor egyenként kiszedegettem a fóliából az öntőkereteket, értettem meg, miért is kerül ez az 1:24-es készlet nagyjából tizenkétezer forintba, pontos ára még nincs, annyira friss.Az EBBROnál nem forgácsolják szét magukat, nincs sok makett a kínálatban, de ha mind ilyen minőségű, ne is kapkodjanak, ez a jó módszer.
Minden kárpit, minden merevítő borda a helyén, kétféle felni, korai és műanyag hűtőrács, krómos és műanyag visszapillantó, nyitható ajtók, géptető, csomagtartó, csúsztatható(!) oldalablak. Meg a sok-sok apróság. Egészen elképesztő, és nincs semmi exclusive, meg professional edition felirat a dobozon, semmi csinnadratta, csak egy közel tökéletes makett. Hogy tényleg tökéletes-e, nem tudom, hiszen egyetlen részegységet sem állítottam össze, de nagyon csalódott lennék, ha nem hibamentesen állnának össze az alkatrészek.
Kattintsanak bármelyik képre, a galériában még több részletfotó található!