Ha már a Ford maga nem akar minket meglepni a régi típus feltámasztásával, megteszik helyettük a japánok: a Tamiya 2013-ban újra kiadja az 1:24-es makettjét. Sajnos ez azért önmagában nem egy túl nagy hír, hiszen egy harmincéves fröccsöntőformát vesznek elő, és még csak sok újítást sem vezetnek be: a matricalap, meg gondolo m a műanyag színe lesz más.
Továbbra sem érdemes keresni a kidolgozott motortér és a finoman részletezet futómű alkatrészeit, ez egy motorizált modell volt eredetileg. De hogy ennek ellenére is izgalomba jöttem, az annak köszönhető, hogy tegnap este begurították az eredeti Zakspeed Caprit, amivel Klaus Ludwig vadászta az ideális íveket.
A Tamiya emberei védőmaszkban, aprólékos gonddal törölgették a trélerről legurított, de a kinti esőben csuromvizessé vált szörnyet.
Ugyanez volt a program a Hot Wheels standon is, ahol viszont egy K.I.T.T. replikát tologattak a pódiumon. A fekete Trans Am saját lábán gurult a kiállításra, így alaposan le kellett törölni, sőt, a korhű kormányt is fel kellett később szerelni a normál, kerék formájú helyére.
A Carreránál megint izgalmas autót szereztek a bejárat elé. Ha van egy kis szerencsénk, többet is megtudhatunk erről az üvegszálas műgyanta gépről. Mindenesetre Christopher Kaye, a magyarországi Carrera képviselet igazgatója szól pár szót az érdekünkben...
Aki Nürnbergbe, a Spielwarenmessére jön, ne legyen rest, látogasson meg minket a WiRC standon (7A pavilon B-160 stand). Sőt, látogassa meg az összes magyar kiállítót (holnapra azt is igyekszem megtudni, hányan is jöttünk Unortodoxiából)