De most komolyan, egész egyszerűen meg vannak húzatva. Nem panaszként vagy kritikaként mondom. Kimondottan bírom, ahogy a dolgaikat csinálják. Nem mindig és mindent irigylek tőlük - iskolás lányok használt bugyiját én például nem gyűjteném, és mérges halat sem fogyasztanék -, de azért általában szimpatikus, amit csinálnak. Tetszik, ahogy autóznak, motoroznak (igen, a bosozoku is, de általában csak úgy, mint a zsiráf, mert otthonra azért nem kéne). És fergeteges, ahogy a modellezést űzik. Ha valamit csinálnak, azt rendesen csinálják, nem csak úgy félig-meddig.
Ha driftelnek, mint a nagyok, olyan autókkal, mint a nagyok, akkor videókat is csinálnak, mint a nagyok. Ha a driftautókkal csajokat is visznek a pályára a nagyok, hát az 1:10-es autókba is ültetnek csajt:
Tessék megfigyelni: a sofőr szigorú tekintettel kergeti a gépet egyik kanyarból a másikba, közben tekergeti a kormányt, egy-egy terhelésváltáshoz berántja a kéziféket is. És a fejét a haladási irányba fordítja.
A stipistop.com adott ismét ihletet, egy náluk linkelt videó kapcsán kezdtem kutakodni. Nézzük csak meg alaposan, mit is látunk. Az, hogy angel-eye fényszórói vannak a kocsinak, hogy belül is hangulatvilágítás van, a műszerfalon minden műszer világít, nem annyira meglepő. De hogy a nagy display változtatja színét, a műszerfal tetején a shiftlight is fel-felvillan, és a tükörre aggatott kereszt is ott fityeg a szélvédő előtt, az mindent visz. Ja, és szigorúan hátsókerekes autókkal driftelnek . Egyszerűen tö-ké-le-tes!
Ugyanennek a társaságnak egy másik videója is nagyon megtetszett. Itt a kameramozgások voltak, amik igazán megfogtak.
A belső kamerás felvételeknél értem, hogy a kamerát párhuzamosítják a kormányművel (áttételekkel, vagy szimplán egy másik szervóval), de a külső felvételeknél vakartam a fejem egy darabig. Aztán rájöttem, mi a megoldás. Sőt, a képet is megtaláltam a japán honlapon.