Leírás

Minden ami játék és kereke van, esetleg úszik, repül. Gyerekeknek és felnőtt gyerekeknek.

Hirdetés

 

miniq_porsche_kek2.jpg

ÚJDONSÁG!  MiniQ 1:28 4WD Porsche   -  22 900 Ft
alfa-brera3.jpg

AKCIÓ!  KYOSHO Mini-Z AWD Alfa-Romeo Brera -  47 700 Ft

mig21_italeri.jpgItaleri 1/48 MiG-21MF Fishbed      -  6 690 Ft

 

italeri_reefer.jpg

Italeri 1/24 Hűtős félpótkocsi  11390 Ft

 


miniz_datsun_z.jpgAKCIÓ! Kyosho Mini Z Nissan Fairlady 240Z      - 10 600 Ft

Totalcar RSS

Nincs megjeleníthető elem

Csatlakozz

Belsőség RSS

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Fájni fog, de jó lesz

2016.05.14. 11:26 streetsta

Átkozottul izgalmas dolog ott lenni egy új sportág születésénél, mert hiába vannak nemzetközi minták, azért az nem ugyanaz, nézni a videókat arról, hogyan versenyeznek mások, mit és miért úgy szerveznek a versenyeken, mint nekiállni, és megcsinálni.

Így néz ki a hungaroringi pálya - egy mezőn megépítve. Gyakorlókörök a verseny előtt.

Az első Drone Racing Hungary futamon az okozott sokaknak fejtörést, hogy a versenydrónokkal akár a vízbe is bele lehet esni a velencei parton száguldva, és 99 százalékos valószínűséggel homokban landoltak az gépek – és emiatt természetesen minden zeg és zug telement apró homokszemcsékkel. Sorban álltak a versenyzők a kompresszornál, hogy sűrített levegővel kifújhassák precíziós csapágyak közeléből is a minden forgó-mozgó alkatrészt pillanatok alatt erodáló kvarc darabkákat.

ízelt lábak
A kép közepére tessék koncentrálni. Annak a soklábú IC-nek nem ez a beépítési pozíciója, hogy finoman fogalmazzak. Ízelt lábú lett szegénykém, akkora pofontot kapott egy esésnél - ez azért elég jól mutatja, mekkora erők dolgoznak, ha egy ilyen apró alkatrész is le tud szakadni a nyomtatott áramkörről

De akik akkor esetleg panaszkodtak a talajra, most már ezerszer inkább örülnének neki, ha fél méter vastagon borítanák száraz homokkal borítanák a Hungaroring célegyenesét. Mert a homok laza, ha egy tárgy nagy sebességgel csapódik bele, ahogy a sok kicsi szemcse átrendeződik, finoman emészti fel a mozgási energiát – nem véletlenül ugranak a távolugrók gondosan elsimított homokozókba.

Van, aki 3D-nyomtatott védőelemekkel készül az esésekre. Tippek a

Hát, most ilyen energiaelnyelő réteg nem lesz, a frissen elterített aszfaltréteg nem lesz kegyes a drónokhoz. A betonkemény pálya inkább arra lesz jó, hogy az esetleg 130-140-nel földnek csapódó repülőszerkezetek maguk fogják a kinetikus energiát felemészteni – apró atomjaikra hullva lassulnak majd nullára. Most előre borítékolom, hogy nem lesz gép, amelyik megússza komoly sérülés nélkül. Mert hiába a tapasztalt pilóták, hiába tették a szervezők jó előre nyilvánossá a pályarajzot, sőt építették fel a Hungaroring mellett egy mezőn a pálya pontos mását és gyakorolhattak az indulók orrvérzésig – versenyhelyzetben az adrenalin felülír inden korábbi tapasztalatot, gyakorlatot. És itt elég egy kicsi hiba, a végeredmény atomizálódott drón lesz.

TIMETABLE
Időbeosztás

Ne feledjék, holnap Mogyoródon, a Hungaroring célegyenesében megnézhetik (szerintem a világon először), milyen az, amikor egy Grand Prix pályán a jövő F1-esei száguldanak – a levegőben. A rendezvény ingyenes, a lelátó fedett, a Volán buszjáratokkal szállítja a nézőket, ráadásul szimulátorozni, bringás ügyességi versenyezni lehet, szóval, ideális vasárnapi családi program. Azt mondják a szervezők, nem fog esni. Vagy ha igen, akkor is csak kicsit. De inkább nem.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisauto.blog.hu/api/trackback/id/tr718715812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása